Szanowni Państwo,
By wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom wprowadziliśmy ofertę skierowaną do osób, które niekoniecznie chciałyby sprzedać swoją nieruchomość.
Z doświadczenia wiemy, że proces związany z całą masą dokumentów, które konieczne są, aby nasza nieruchomość stała się „bezproblemowa”, jest trudny oraz wymaga czasu i dużej wiedzy w danym temacie. Nasze wsparcie dla Państwa może polegać m.in. na udzieleniu porady, sporządzeniu opinii czy pisma lub kompleksowej obsłudze danej sprawy.
Poniżej podajemy tylko przykładowe czynności, przy których rozwiązaniu możemy Państwu pomóc.
Formalności związane z nieruchomością gruntową - działki
- Sprawy spadkowe, darowizna,
- Podziały nieruchomości,
- Przekształcenia gruntu rolnego,
- Pozwolenie na budowę,
- Wpisy w dziale III księgi wieczystej (służebności, zasiedzenia, dożywocie),
- Założenie lub uaktualnienie księgi wieczystej,
- zniesienie współwłasności,
- przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
Formalności związane z prawem do lokalu mieszkalnego – mieszkania, domy
- założenie lub uaktualnienie księgi wieczystej,
- wpisy w księdze wieczystej związane ze sprawami spadkowymi, darowizną, dożywociem,
- zniesienie współwłasności,
Formalności związane z kamienicami i domami wielolokalowymi
- Podział fizyczny nieruchomości,
- Sprawy spadkowe, darowizna,
- zniesienie współwłasności,
- przekształcenie powierzchni niemieszkalnych na lokale mieszkalne.